Tervetuloa seurakunnan varhaiskasvatukseen!

Ilmoittautuminen kauden 2024-2025 päiväkerhoihin on nyt auki! Huomioithan ,että ilmoittautuminen vaaditaan myös jatkavilta kerholaisilta, tämä on tärkeää sillä ilmoittautumisten myötä kartoitetaan uusien ryhmien tarve ja ikäjakauma.
Päiväkerhot kokoontuvat Vanhassa pappilassa.

Koska lapseni voi aloittaa päiväkerhon ?
Tänä vuonna päiväkerhon voi aloittaa vuonna 2021 syntyneet lapset, kesän aikana ja syksyllä 3-vuotta täyttävät voivat aloittaa kerhon uudella toimintakaudella elokuussa 2024, viikolla 32.

Mitä päiväkerhossa tehdään?

Päiväkerho on paikka, jossa lapsi saa harjoitella turvallisesti ryhmässä oloa ilman omaa vanhempaa. Päiväkerhoissa painottuvat, lapsuuden ilon kokemukset ulkoillen, leikkien, askarrellen ja musiikin kautta. Päiväkerhoissa lapsi saa myös vaalia hengellistä herkkyyttään, ja kristilliset arvot ja tavat tulevat tutuiksi lapsentajuisesti. Ryhmät koostuvat 3-5 vuotiaista lapsista, toiminta suunnitellaan kunkin ikäkauden tasoisesti. Kerhot kestävät ryhmästä riippuen joko 2,5h taikka 2h 45min kerrallaan ja ne kokoontuvat kahdesti viikossa per ryhmä. Seurakunnan päiväkerhot ovat maksuttomia.

Ilmoittaudu: Ilmoittaudu kaudelle 2024-2025 tästä!

Tiedustelut: Mervi Lahtonen, mervi.lahtonen@evl.fi p. 044 794 4588 tai Vilma Salminen, vilma.salminen@evl.fi p. 044 4315118

Seurakunnan päiväkerhot ovat edelleenkin maksuttomia.